17. 7. 2013

Crazy Paris

Mám v zásobě pár fotek z Paříže,takže mohu přispívat...Paříž je nádherná,a pořád je co zkoumat! Být tam déle ..nebo i dokonce bydlet, popravdě bych si musela zvyknout na ten chaos...pak i na to,že tam je více černochů než francouzů a bylo by to cajk. :D





10 komentářů:

  1. Jsi kočka Evi, na fotkách ti to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  2. jej našla si si čas na článok bolo by fajn keby si blogovala viac :) krásna si

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc moc těší,a já už si myslela že si na mě ani nikdo nevzpomene.
      Děkuji hřeje mě to na srdíčku!
      A budu,chci přispívat více.

      Vymazat
  3. úplně vám to závidím:) těším se na víc fotek!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi krásná Evi :) Sluší Ti to na všech fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  5. Proč jsi to dala černobílý ?!!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Paříž je krásná !! Tak jako ty a kamarádka Leonko :*

    http://makynka-styl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat