3. 10. 2013

Street face

Tak nečekaně a opět zde. A teď se bude blogovat a  blogovat. ;) Po škole mě přepadla myšlenka, " že konečně mohu fotit co chci a kdy chci" a tak jsem poprosila kamarádku vzniklo toto ;)



(Bunda: Hm)
(Tričko: z LJ e-shopu)
(Legíny: EK)

11 komentářů:

  1. Eví, parádní tričko moc se mi líbí, jako celý outfit :*

    OdpovědětVymazat
  2. Poprosit kamarádku bylo super, jinak by nám unikl tenhle super outfit :) První fotka je nejlepší! :))

    OdpovědětVymazat
  3. toto je skvělé, kdybych tě potkala na ulici hned si tě vyfotím na svůj blog =)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky najviac sa mi páči hneď tá prvá :)

    OdpovědětVymazat
  5. nepridáš ešte niekedy niečo ? máš krásny blog :))

    OdpovědětVymazat
  6. kasne fotky aj prostredie :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. pěkná bundčika nějakou podobnou bych chtěla na podzim:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou úplně boží! :3 Moc ti to slušíí! :) Taky bych brala takovou kamarádku, která by mě fotila, abych mohla dávat i já outfity na blog :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat